کد خبر 1001232
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰
سینما نمایه

اخیرا تصاویری از مراسم افتتاحیه یا به اصطلاح، اکران خصوصی یک فیلم سینمایی در فضای مجازی منتشر شد که بیشتر به نمایشگاه مد شباهت داشت!

به گزارش مشرق، البته استفاده از پوشش‌های نامتعارف نزد برخی از بازیگران سینما به امری معمول تبدیل شده است و گویی اگر بازیگری با ظاهری شبیه سایر مردم در سطح جامعه حاضر شود، احساس کمبود می‌کند! اما جای سؤال است که آیا سالن‌های نمایش فیلم ، مشمول قوانین کشور نمی‌شوند؟ اگر این گونه است –که باید باشد- پس چرا بین چهره‌های مشهور و مردم در برخورد با بدپوششی و عدم رعایت قوانین کشور، تبعیض وجود دارد؟

چرا بازیگرانی که محافل عمومی را تبدیل به نمایشگاه مدل‌های مبتذل لباس می‌کنند، از برخورد قانونی محفوظ هستند؟ البته این مسئله فقط به نشست‌ها و محافل عمومی محدود نیست، بلکه برخی چهره‌های مشهور در صفحات شخصی خودشان در شبکه‌های اجتماعی نیز رفتارهایی هنجارشکنانه بروز می‌دهند. رفتارهایی که تأثیری منفی بر فرهنگ عمومی کشور دارند.


نکته مهم این است که در بسیاری از کشورهای غربی که همین چهره‌های مشهور آنها را مهد تمدن و آزادی می‌پندارند، همه افراد مشهور، ملزم به رعایت رفتار خود در سطح جامعه و حتی شبکه‌های اجتماعی هستند و هیچ بازیگر، خواننده یا فوتبالیستی این حق را ندارد که به خاطر شهرت و محبوبیت، دست به هر کاری بزند! اما هنوز در کشور ما طرحی برای چهره‌های مشهور ایجاد نشده است. این درحالی است که این افراد به خاطر قرار داشتن در معرض دید عموم، بر فرهنگ و رفتار مردم و به ویژه جوانان نیز تأثیر می‌گذارند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس