کد خبر 1001106
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
علی پروین

علی پروین اسطوره پرسپولیس معتقد است اگر حرف سیدجلال را گوش کنند او می‌تواند تیم را جمع کند.

به گزارش مشرق، شاید روزی که مسئولان باشگاه پرسپولیس از علی پروین رخصت می‌گرفتند که ۷ سلطان را تن جونیور کنند فکرش را هم نمی‌کردند که خریدشان اینقدر زود صدای شماره ۷ افسانه‌ای را دربیاورد. علی پروین هیچ مقاومتی درمورد شماره ۷ و دادن آن به جونیور نکرد تا نگویند به دنبال تعیین تکلیف برای باشگاه است اما کیفیت جونیور به وجه این شماره خاص در پرسپولیس آنقدر لطمه زده که حالا علی پروین هم از این اتفاق دل خوشی ندارد. سفارش آخر او هم پررنگ‌تر شدن نقش سیدجلال در تیم است چراکه بچه‌های تیم از او حرف شنوی دارند و می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

علی آقا اول از بازی با کامبوج وبرد طوفانی تیم ملی شروع کنیم

تیمی نبود که مقابل ایران بخواهد قد علم کند. البته بچه‌های ما هم در باد نباید در این برد بخوابند. البته بازتاب برد در آسیا خیلی خوب بود من امروز رادیو گوش می‌کردم که مجری می‌گفت در تمام رسانه‌های آسیا صحبت از بازی ایران بوده. خب منم امیدوارم این روند ادامه داشته باشه و بچه‌ها هم فکر نکنند همه تیمها کامبوج هستند و بخوان شل بگیرند.

حضور بانوان در استادیوم هم اتفاق خوب دیگر این بازی بود که بعد از سالها رخ داد

گفته بودم که خانم‌ها بیان هیچ مشکلی پیش نمیاد شماهم دیدید که همینطور شد. اتفاقا بهتر هم هست. اگر خانمها بیان همیشه در استادیوم فکر نمی‌کنم دیگه توهین به داور و بازیکن و مربی و... اتفاق بیافتد. یواش یواش عادت بشود همه درست رفتار می‌کنند و حساسیت‌ها هم کمتر می‌شود.

پرسپولیس راهم که حتما دنبال می‌کنید.اوضاع واحوال تیم زیاد خوب نیست.

مگر می‌شود دنبال نکنیم.

بیشتر بخوانید:

علیپور: جونیور هرچقدر می‌گیرد حقش است

تغییرات در ترکیب و سیستم زیاد است.این موضوع هم بنظر می‌رسد اجازه نداده تیم به یک هماهنگی برسه.

بالاخره این مربی تازه آمده و می‌خواهد بازیکنان و مختلف را در شرایط مختلف تست کند. اما این تغییرات هم نباید زیاد ادامه داشته باشد. بالاخره مردم از شرایط تیم ناراخحت هستند وباید به آنها هم حق داد. این نمی‌شود که پرسپولیس ۶ یا ۷ بازی انجام بدهد و ۳ تا باخت داشته باشد.

مهمترین مشکل پرسپولیس شاید عدم گلزنی علیپور باشد .بنظرشما مشکل او چیست؟

نمی دانم والا مشکلش چیه.او تنهاست و تنهایی بار روی او زیاد است. این فوروارد خارجی هم که آوردند در همین ایران امثال او زیاد است. اگر قرار است بازیکن خارجی بیاورید بازیکنی بیارید که سرش به تنش بیارزد.

گویا از اینکه شماره ۷ را به او دادند هم ناراحت بودید.

به من گفتن بدیم منم هم گفتم بدید. اگر بگیم ندید شماره ۷ رو هزار تا داستان درست میشه ویه جور حرف می‌زنند و حرف و سخن برام درمی آورن. گفتیم بپوشه ببینیم چی میشه.

قبول دارید ولی لایق شماره ۷ پرسپولیس نیست؟

بالاخره چه می‌دونم.

آقای انصاریفرد با شما مشورت می‌کند؟

نه چه مشورتی؟

بالاخره موضوعاتی مثل همین داستان تغییر ترکیبها یا برخورد با برخی بازیکنان و...

انصاریفرد شاگرد من بوده ما همه از او حمایت می‌کنیم حداقل یکی آمده که از جنس فوتبال است و فوتبال را می‌فهمد. کاری از دستم بربیاید حتما آن را انجام می‌دهم آرزوی ما موفقیت تیم است.

بنظر شما بیکار شدن برانکو روی تمرکز کالدرون تاثیر نداشته؟ ممکن است نگران جایگاهش باشد؟

بالاخره ایشان قرارداد دارد و نمی‌شود که ول کنه و بره. ایشالا که بردها دشروع می‌شود و تیم از این وضعیت خارج می‌شودودیگر کسی به این مسایل فکر نمی‌کند و حرفی از برانکو هم نمی‌شود.

سیدجلال هم این روزها بازی نمی‌کند و کالدرون هم حرفهای عجیبی درمورد او زد. بنظر شما رفتار او با بزرگتر تیم وکاپیتانش درست بود

با سیدجلال آشتی کرده ومشکلی نیست.سیدجلال می‌تواند تیم را خوب جمع کند وایشالا از این هفته هم بازی می‌کند.او بزرگتر است وحرفش را گوش می‌کنند و می‌تواند تیم را جمع کند.

منبع:‌ روزنامه گل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    2 4
    بابا بیخیال!!!!! هر که حق سهم نده تو بکوبش!!!!!!!!!!برو ویلای میلیاردیت حال کن دیگه
  • ریحانه IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
    0 0
    همیشه عاشقتیم پرسپولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس