کد خبر 1001070
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
کشتی

حاشیه های تیم ملی کشتی پیشکسوتان ایران در رقابتهای جهانی همچنان ادامه دارد و این بار درگیری رئیس کمیته پیشکسوتان با مسئول روابط عمومی خبرساز شد.

به گزارش مشرق، حاشیه های تیم ملی کشتی پیشکسوتان ایران که برای حضور در رقابت های جهانی به گرجستان رفته است همچنان ادامه دارد و این در حالیست که هم وزارت ورزش و هم فدراسیون کشتی با توجیه عدم صدور مجوز برای این اعزام از مسئولیت‌های خود شانه خالی می کنند.

بیشتر بخوانید:

دومین حرکت هنجارشکنانه از سوی یک ایرانی در مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان

پس از اینکه نماینده کشتی پیشکسوتان ایران در مراسم اهدای مدال همزمان با نماینده رژیم اشغالگر قدس به روی سکو رفت و خبرساز شد،  حاشیه های این تیم به همین جا ختم نشد و یکی از ملی پوشان مدال آور در هنگام انداختن عکس یادگاری، پیراهنی با تصویر خاص را بر تن داشت که این عکس مربوط به یکی از دشمنان خارج‌نشین بود.

اما اتفاقات عجیب و حاشیه ای تیم ملی کشتی پیشکسوتان همچنان با سکوت متولیان فدراسیون و وزارت ورزش ادامه دارد و در تازه ترین مورد خبر رسیده که رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی با مسئول روابط عمومی این کمیته درگیر شده اند.

«حسین ثابت کار» رئیس پیشین کمیته پیشکسوتان با تائید این اخبار افزود: طی تماسی که با برخی نفرات تیم داشتم متأسفانه در رقابت های کشتی پیشکسوتان جهان شاهد اتفاقاتی بودیم که واقعا دور از شأن کشتی و ورزش ایران است.

وی تصریح کرد: البته برخی اوقات در گذشته هم حاشیه های کوچکی که جزئی از ورزش است بوجود می آمد، اما با مدیریت صحیح همه چیز حل می شد. ولی اتفاقات تلخی که در گرجستان رخ داده به هیچ عنوان قابل درک نیست، وقتی دو پیشکسوت و البته مسئول تیم که باید الگو باشند با هم درگیر می شوند چطور می شود از دیگر اعضای تیم توقع داشت؟

ثابت کار تاکید کرد: به اعتقاد من وقتی مجوزی از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش صادر نشده، فدراسیون هم بجای آنکه همراه کشتی گیران مربی، سرپرست و مسئول اعزام کند نباید اصلا به این تیم اجازه خروج از کشور را می داد.

اتفاقات اخیر در حالی با نام کشتی ایران در رقابتهای جهانی پیشکسوتان به وقوع پیوسته که این تیم بدون مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش راهی این رقابتها شده است. البته نباید فراموش کرد که حواشی اخیر به نام ایران تمام شده چرا که ملی پوشان تیم پیشکسوتان با دوبنده و پرچم ایران در این رقابتها شرکت کرده اند.

جا دارد متولیان ورزش با اقدامات جدی نسبت به این موضوع برخورد و تکلیف این قبیل اعزام های پرابهام و بی برنامه را روشن کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    1 0
    وقتی یه سری میشن کاسه لیس دشمن قطعا شخصیتی این گونه هم باید داشته باشن که تحمل یکدیگر رو نمیتونن داشته باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس