سلبریتی‌ نمایه و سبک زندگی ایرانی اسلامی

برخی از چهره‌های مشهور با استفاده از شهرت خود از مردم پول گرفته بودند تا به زلزله‌زدگان کمک کنند، اما سرنوشت این مبالغ میلیاردی معلوم نیست!

به گزارش مشرق، این رفتار باعث شده تا حتی روزنامه «آفتاب یزد» هم که سابقه‌ای طولانی در بهره‌کشی تبلیغاتی از چهره‌های مشهور هنری و ورزشی دارد نیز از آنها انتقاد کند. این روزنامه در گزارشی نوشت: «دو سال قبل بود که پس از زلزله کرمانشاه، تعدادی سلبریتی با اعلام شماره حساب خود برای کمک به زلزله‌زدگان وارد ماجرا شدند و مردم و به عبارتی دنبال‌کنندگان با سرازیر کردن پول به حساب هنرمند، فوتبالیست و استاد دانشگاه مشارکت خود را برای کمک به مصیبت‌دیدگان اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

حباب شیشه‌ای سلبریتی‌های هنجارشکن چگونه می‌شکند؟

اصولا وقتی بحرانی در کشور اتفاق می‌افتد این سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس هستند که با استفاده از دنبال‌کنندگان‌شان خود را وسط ماجرا می‌اندازند و به اصطلاح پیش‌قدم کمک می‌شوند اما در نهایت با وجود مبالغ عظیمی ‌که از سوی مردم به حساب‌های آنان می‌رود اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و مشخص نمی‌شود که پول‌ها صرف چه کاری شده و آیا اصلا هزینه کمک به مصیبت‌دیدگان گردیده است؟

با این حال استاندار کرمانشاه همان زمان گفت: کل پولی که چند سلبریتی برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری کرده‌اند حدود ۲۳ میلیارد تومان است که چیزی در حدود ۹۸ درصد در اختیار ۳ نفر از این دوستان است. داستان از آنجایی بدتر می‌شود که سرنوشت این پول‌ها مشخص نمی‌شود و هیچ‌کس نمی‌داند که چه اتفاقی برای آن افتاده و برای چه کاری خرج شده است؟


در زلزله بم و ورزقان نیز شاهد چنین اتفاقاتی بودیم و هنرمندان و چهره‌ها در آن رویداد هم پا پیش گذاشتند و پول برای کمک جمع‌آوری کردند اما در آخر خروجی مشخص و شفافی از چگونگی هزینه‌کرد پول‌ها به‌دست نیامد.


بنا به اظهار خود پول جمع‌کن‌ها، به محض آنکه پول‌های میلیاردی کمک‌های مردمی در حساب بانکی قرار گرفته سود بانکی به آنها تعلق گرفته و باز هم بنا به اظهار خود این افراد، سود پول‌ها صرف حل مشکلاتی برای مصیبت‌دیدگان شده است.»

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    3 2
    منبع کیهان خخخخخخ
  • SE ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    1 2
    اکثرا دکانی برای خودشان است والا همه اطلاعات را در اختیار میگذاشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس