کتاب حدیث حاضر غایب - شهید حاج حسین همدانی - سوره مهر

فصول آخر کتاب با موضوع حضور مستشاری شهید همدانی در سوریه است و فصل آخر این کتاب به شیوه شهادت سردار همدانی در سوریه می‌پردازد.

به گزارش مشرق، کتاب «حدیث حاضر غایب» روایتی صاف، ساده، عمیق و پرفرازونشیب از زندگی سردار سرلشکر حاج حسین همدانی است که از زبان جعفر مظاهری، همراه و همراز ۳۴ ساله این شهید بیان می‌شود.

در این کتاب سعی شده است روایتی کامل از دوران فرماندهی جنگ، پس از جنگ، فعالیت‌های سیاسی و جهادی این شهید بزرگوار بیان شود.

جعفر مظاهری در نقش راوی در منزل نخست از اولین دیدار و آشنایی با سردار همدانی روایت می‌کند و سپس از دور و نزدیک رزم و مدیریت جهادی و فرماندهی شهید را تا پایان جنگ و سپس نگرش و عملکرد جهادی او را پس از جنگ در سمت‌های مختلف استانی و کشوری به نمایش می‌گذارد.

فصول آخر کتاب با موضوع حضور مستشاری شهید همدانی در سوریه است و فصل آخر این کتاب به شیوه شهادت سردار همدانی در سوریه می‌پردازد.

حدیث حاضر غایب روایت جامع و صحیحی از رزم و مدیریت شهید همدانی است و برای تدوین محتوای این اثر ۸۰ ساعت مصاحبه انجام‌شده است که به گشت‌های برون‌مرزی در کردستان عراق، فرمانده میدانی در مهار فتنه ۸۸، حضور مستشاری مؤثر در سوریه و جبهه مقاومت، حضور در کنگو به‌عنوان وابسته نظامی و بیان فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و ... اشاره می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس