کد خبر 1000469
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
والیبال

دیدار بعدی تیم‌ملی والیبال در جام‌جهانی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش مشرق، بامداد امروز تیم ملی والیبال ایران برای چهارمین بار در جام جهانی ٢٠١٩ که در کشور ژاپن برگزار می شود مقابل آرژانتین به برتری رسید. این پیروزی که با کام بک شاگردان کولاکوویچ بدست آمد باعث شد وضعیت ایران در این دوره بازی ها کمی بهتر شود.

بیشتر بخوانید:

پیروزی ایران مقابل همسایه سخت کوش/ بازگشت رویایی شاگردان کولاکوویچ

حالا و از همه بازی ها مهم تر اما روز یکشنبه والیبال ایران باید به مصاف میزبان برود. میزبانی که در این دوره بازی ها از ایران بهتر ظاهر شده و حتی مقابل تیمی مثل روسیه هم به برتری رسیده. ژاپنی ها با تمام توان جام جهانی خانگی را پشت سر می گذارند و بدون شک مقابل ایران هم انگیزه زیادی خواهند داشت.

از طرف مقابل این بازی برای ایران بسیار حیثیتی خواهد بود. ایران سال هاست که تیم اول آسیاست و از نظر سطح بازی فاصله زیادی با ژاپن گرفته. حالا جدال در جام جهانی با میزبانی که بهتر از ما کار کرده بدون شم حساس خواهد بود و والیبالیست های ایران هم برای چیزی جز برد وارد زمین نمی شوند.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدکاظم ملک زاده IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
    0 0
    اگرخداکمک کند واین مربی صرب همه چیز را خراب نکند حتما با بنده موافق هستید ست سوم بازی با آرژانتین را سعید معروف با آن کارت قرمز به آرژانتین هدیه کرده چنان بلای روحی به بازیکنان تحمیل نمود که هیچکس امید پیروزی نداشت. اینجا باید عوض میشد اما هیهات از این مردک دائم الخمود و همواره جمود نه به آن شور... از اهالی رسانه استدعا دارم این صرب مجنون راهدایت کنند یا عرایض بنده را به سمع ونظر ایشان برسانند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس