کد خبر 599894
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

روزنامه مطرح آلمانی صفحه اول خود را به کری خوانی با فرانسه اختصاص داده است.

به گزارش مشرق، دو تیم  آلمان و فرانسه فردا شب در یک دیدار سخت و سرنوشت ساز در استادیوم ولودروم مارسی به مصاف هم خواهند رفت.

روزنامه مشهور بیلد با تیتر بزرگ " خداحافظ آبی ها " به استقبال بازی با فرانسه رفته و این نکته را هم متذکر شده که مانشافت از سال 1972 بعد همیشه تیم های میزبان را شکست داده اند.
 
کُری نشریه معتبر آلمانی برای فرانسه +عکس
آلمان ها از رقابت های یورو 1972 که بلژیک میزبان بود، شروع به شکست دادن تیم های میزبان کردند. در یورو 1972، مانشافت در مرحله نیمه نهایی به بلژیک مدعی برخورد کرد و به یاری گرد مولر این تیم را 2 بر یک شکست داد. در یورو 1992 سوئد میزبان را در مرحله نیمه نهایی 3 بر 2 شکست دادند. 4 سال بیشتر نگذشته بود که این بار انگلیس را در ضربات پنالتی و باز هم در مرحله نیمه نهایی شکست دادند. پس از یورو این اتفاق ها به جام جهانی 2002 به میزبانی کره و ژاپن کشیده شد. ژرمن ها با تک گل میشائیل بالاک موفق شدند کره میزبان را در مرحله نیمه نهایی از پا درآوردند. اما در یورو 2008 که اتریش و سوئیس به صورت مشترک میزبان بودند، آلمان در آخرین بازی مرحله گروهی مانع صعود اتریش میزبان شد و با تک گل میشائیل بالاک به پیروزی رسیدند. در ادامه نوبت به جام جهانی 2014 برزیل رسید که مانشافت در یک بازی فراموش نشدنی برزیل را 7 بر یک در هم کوبید. حال بعد از گذشت 2 سال، آلمان باز هم به تیم میزبان یعنی فرانسه برخورد کرده است.

باید که آیا ژرمن ها به بردن تیم های میزبان ادامه خواهند داد یا خیر؟  

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس