جنگنده های رژیم صهیونیستی حدود ساعت ۱۰ شب به وقت دمشق چند موشک به سمت حومه جنوبی و جنوب غربی این شهر شلیک کردند.

به گزارش مشرق، جنگنده های F۱۶ رژیم صهیونیستی از عصر روز گذشته (سه شنبه) به صورت مستمر حریم هوایی جنوب لبنان را نقض کردند و تحرکات آنان نشان می داد که خود را برای حمله به سوریه آماده می کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: جنگنده های رژیم صهیونیستی حدود ساعت ۲۲:۱۵ به وقت دمشق چند موشک به سمت حومه جنوبی و جنوب غربی شهر دمشق از جمله منطقه قطنا شلیک کردند اما پدافند هوایی ارتش سوریه به سرعت به این حملات واکنش نشان داد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

این منبع میدانی با بیان این که سامانه های پدافند هوایی ارتش سوریه موفق شدند تعدادی از موشک های شلیک شده را در آسمان رهگیری و منهدم کنند، افزود: تعدادی از موشک ها به برخی مناطق اصابت کردند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

در حال حاضر، جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان جنوب لبنان (شهر صیدا و مناطق نبطیه، التفاح و صور) در حال پرواز هستند و در حال شعله‌زنی هستند تا از ضد موشک های پدافند هوایی ارتش سوریه در امان بمانند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

این منبع میدانی تا لحظه تنظیم این خبر از رهگیری و ساقط شدن ۷ تا ۱۳ موشک شلیک شده خبر داد و گفت: لاشه برخی موشک های ساقط شده در منطقه «بقاع» لبنان پرتاب شده است.

وی با بیان این که جنگنده های رژیم صهیونیستی موشک ها را از آسمان لبنان به سمت دمشق شلیک کردند، افزود: در مجموع جنگنده های رژیم صهیونیستی حدود ۲۰ موشک به سمت دمشق شلیک کردند.

این منبع میدانی در پاسخ به این سوال که برخی رسانه ها اعلام کردند موشک های صهیونیست ها از ناوهای جنگی آنان در دریای مدیترانه شلیک شده است، گفت: نیروهای سوری در حال بررسی این مسئله هستند و جزئیات این خبر اعلام می شود.

تعدادی از موشک های پدافند هوایی ارتش سوریه که برای انهدام جنگنده های رژیم صهیونیستی شلیک شدند از آسمان فلسطین اشغالی عبور کردند اما پدافند هوایی صهیونیست ها این موشک ها را رهگیری و منهدم کردند.

وی با بیان این که پدافند هوایی رژیم صهیونیستی با موشک های «ختس» موفق به انهدام موشک‌های پدافند هوایی ارتش سوریه شد، گفت: موشک‌های سوری در آسمان مناطق «الخضیره و قیساریه» در استان الجلیل رهگیری شدند.