کد خبر 915536
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش مشرق، حسن شمشادی طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود به اتفاقات برنامه «من و شما» واکنش نشان داد.

ادبِ مرد !

فارس خبر داد پس از پخش این قسمت از برنامه من و شما در شبکه شما، «محمد مهدی قاسمی» مدیر این شبکه، عوامل این برنامه از جمله «آرش ظلی‌پور» مجری من و شما را توبیخ و بخاطر مکدر شدن ذهن بینندگان از مخاطبان عذرخواهی کرد.

این یک خبر است اما من هم عرضی دارم.

متاسفم که بخش ها و برنامه هایی از رسانه ملی؛ جایی که باید دانشگاه عمومی باشد؛ دستِ کسانی افتاده که نخستین آداب اجرای یک برنامه زنده تلوزیونی را نمی دانند و بعضا بخاطر حبّ و بغض؛ نه رسم گفتگو را می دانند و اجرا می کنند نه حتی به ریشِ سفید میهمان احترام می گذارند .

این مایه شرمساری است؛ هم برای این کمترین به عنوان کوچکترین عضو رسانه و هم همه آنان که توپ هم تکانشان نمی دهد و جز خود کسی را نمی بینند و جز نظر و دستوراتشان هیچ چیز درست نیست!

پی نوشت: این پُست نه به معنای دفاع از مسعود فراستی و نه برای زیر سوال بردن مجری و عوامل این برنامه و مجموع صدا و سیماست؛ حرف من واضح و مبرهن است و آن رعایت اخلاق و ادب است و فهمیدن جایگاهمان است و بس

فیلم نوشت : قبل و بعد این گفتگو به کنار؛ فقط بدانید مسعود فراستی پس از این جملات استودیو را ترک کرد؛ و مجری محترم یک تنه دستکم چهار پنج دقیقه او را که حضور نداشت #مالوند !!!

این هم یک نقد از درون است و بس.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

لینک دانلود