کد خبر 910227
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

پیروزی ۴ بر ۲ رئال مادرید برابر سلتای مدعی مهر تایید دیگرباری بر شایستگی‌های سانتیاگو سولاری و لیاقت او برای مربیگری در رئال مادرید بود.

سرویس ورزش مشرق – یک پیروزی هر چند باشکوه در لالیگا دلیل جالبی برای تایید استحقاق یک مربی برای سرمربیگری رئال مادرید نیست اما سولاری خوب نتیجه گرفته و در این روزهای سخت به خصوص برای فلورنتینو پرس، تصمیم گرفتن درباره چنین مربی چندان سخت نیست و شاید سوار شدن روی احساسات مردم و هوداران رئال مادرید آسانترین کاری باشد که پرس آن را انجام خواهد داد.

مردان سولاری در بازی شب گذشته برابر سلتا با ترکیب کورتوا- اودریوسولا- راموس- ناچو- رخیلون- کروس- کاسمیرو- مودریچ- واسکوئس- بنزما و گرت بیل وارد میدان شدند و بنزما البته شاید با اختلاف زیاد بهترین مرد سولاری بود.

دو هفته پیش بود که لوپتگی از سمت خود برکنار و سولاری به عنوان مربی موقت رئال معرفی شد. رئال ۱۵ روز برای معرفی مربی دائمی فرصت داشت و به نظر می رسد که با نتایج خوبی که سولاری گرفته، او حداقل تا پایان فصل مربی رئال بماند.

از طرفی مقامات رئال مادرید همچنان در این باره تردید دارند و معلوم نیست در آخرین دقایق چه تصمیمی خواهند گرفت. انها هنوز هم امیدوارند مربی بزرگی مثل زیدان بازگردد، یا کونته چراغ سبز خود را از حالت خاموشی خارج کند و یا آرسن ونگر تلفن همراه خود را جدی بگیرد و فلورنتینو پرس را بیش از این معطل نگاه ندارد.

خیلی از کارشناسان فوتبال در اروپا بر این باورند که مقایسه سولاری و زیدان کار درستی نیست و زیدان مربی ناشناخته و کوچکی نبود که بواسطه اعتماد رئال مادرید میدان در ختیارش قرار گرفته باشد، او پیش از آن تمامی دوره های مربیگری در فیفا را دیده بود و با تیم جوانان و تیم دوم رئال مادرید به قهرمانی رسیده بود، او همچنین دستیار آنچلوتی در تیم اصلی رئال مادرید بود و خوب می دانست که این ابرستارگان مدعی را چگونه مدیریت و مربیگری کند. در هر حال سولاری هم مربی کوچکی نیست اما به صورت جدی نیازمند اعتماد رئال مادرید است.