کد خبر 890365
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

عده ای به مهندس مشورت داده اند باید سیاست تعاملی و تقابلی را همزمان پیش برد...

سرویس سیاست مشرق - همکاری تیمی مثلث انحراف ، اصلاحات و اعتدال ، صحنه هایی از  ورزش های امدادی را در ذهن تداعی می کند. شروع بازی روانی از فیضیه قم بود. همان گونه پیش بینی می شد پلاکارد جنجالی  از دستان یک طلبه احمدی نژادی دست به دست شد و به دست زنجیره ای ها رسید. آن ها نیز پلاکارد را به دستان بازیکن پاستور رساندند. این بازیکن مدت هاست در نقش فینیشر (تمام کننده) ظاهر شده است. آیا خط پایان این بازی ساختمانی واقع در خیابان بهارستان بود؟ صبح سه شنبه رئیس جمهور از پاسخ دادن به پرسش های اقتصادی نمایندگان مردم طفره رفت و دست به دامن پلاکارد هم تیمی های خود شد. 

البته به نظر می رسد پلاکارد جنجالی پشت پرده های دیگری نیز داشت. ۲۳ مرداد ، دو روز مانده به تجمع طلاب در مدرسه فیضیة قم، مهندس محسن هاشمی در قالب یک توییت تند خبر از اتفاقی مهیب می دهد. خواهرش فائزه، ملکه مظلوم نمایی های دهه ۷۰ به همراه دیگر اعضای خانواده برای بهره برداری  از پلاکارد جنجالی به خط می شوند.

عده ای به مهندس مشورت داده اند باید سیاست تعاملی و تقابلی را همزمان پیش برد.البته واضح است هیچ ساختاری در جهان سیاست،  القای ناامیدی و تحریک به اعتراض را برنمی تابد و اساسا آنها که کشتی نظام را سوراخ می کنند جایی در عرشه آن نخواهند داشت.

حسودان همسو بسیارند. تحریک و تشویق ها پس از ماجرای پلاکارد جنجالی اثبات می کند اتفاقا برخی از اشخاص و احزاب اصلاحطلب بدشان نمی آید محسن هاشمی با دستان خودش  وزنه ای سنگین به پایش ببندد و در اعماق رادیکالیسم غرق شود.

برای پی بردن به ابعاد پنهان ماجرای اخیر تماشاگر برسری سیاسی این هفته باشید.

برچسب‌ها