کد خبر 869235
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

آرژانتین با رهایی از نیجریه و شکست این تیم توانست مجوز حضور در یک هشتم نهایی جام جهانی را به دست بیاورد.

به گزارش مشرق، آرژانتین کارش در جام جهانی را با تساوی 1-1 برابر ایسلند آغاز کرد. دیداری که مسی در آن یک پنالتی را از دست داد. در دومین بازی، اوضاع وخیم تر نیز شد. آلبی سلسته برابر کرواسی با سه گل تحقیر شد تا موج انتقادات وحشتناک از این تیم و ستاره هایش شدت بگیرد.

رسانه های آرژانتینی، به بی رحمانه ترین شکل ممکن، مسی، سامپائولی و ماسچرانو را از دم تیغ گذراندند و اتهامی نبود که به آنها وارد نکنند و به همین دلیل بود که بازی شب گذشته با نیجریه، پرفشارترین بازی سالیان اخیر آلبی سلسته تلقی می شد. یا پیروزی و صعود یا بازگشت به خانه.

مسی گل اول را به زیبایی زد و در ادامه نیجریه دقیقه 48 کار را به تساوی کشاند. دقیقه 86 اما اوج جام جهانی برای مردم آرژانتین بود؛ وقتی روخو موفق به زدن گل دوم و برتری شد تا با توجه به شکست ایسلند برابر کرواسی، آلبی سلسته راهی دور بعد شود.

قرعه دور بعد اما دشوارترین شان است. فرانسه با گریزمان و دیگر ستاره هایش منتظر مسی هستند. آرژانتین در صورت اول شدن در گروه، با دانمارک روبرو می شد اما حالا باید خود را برای جدالی بسیار سنگین آماده کند. در اردوی آرژانتین و نیز در میان مردم این کشور، حالا موجی از امیدواری دیده می شود. آنها معتقدند که تا فینال پیش خواهند رفت و جام جهانی تازه برای شان شروع شده است.

آرژانتین اگر موفق به شکست فرانسه شود، در یک چهارم نهایی باید منتظر برنده دیدار پرتغال و اروگوئه باشد. دوئل رونالدو و مسی در این مرحله می تواند اوج جذابیت جام جهانی امسال باشد. دوئلی که بی شک در سرنوشت توپ طلای 2018 تاثیرگذار خواهد بود.

هر تیمی که برنده شود، در نیمه نهایی باید در انتظار آلمان، برزیل یا بلژیک باشد که بی شک هر کدام شان می توانند سد بزرگی برای رسیدن به فینال باشند.

شنبه در بازی با فرانسه، جام جهانی برای مسی و آرژانتین تازه آغاز خواهد شد و باید دید تا کجا پیش خواهند رفت.

منبع: ورزش سه