کد خبر 860511
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه شروع عملیات ارتش سوریه در مناطق جنوبی این کشور، در خصوص تحولات این منطقه حساس با وزیر خارجه آمریکا رایزنی کرد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا، در خصوص تحولات سوریه و خواسته‌های رژیم متبوعش، با طرف آمریکایی رایزنی کرد.

آنطور که هاآرتص گزارش داده، طرف صهیونیست در این تماس «خواسته‌های اسرائیل در خصوص برداشت جدید از شرایط جنوب سوریه» را با پامپئو به بحث گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

نتانیاهو: در سرتاسر سوریه با ایران مقابله می‌کنیم

ارتش سوریه قرار است به زودی برای پاکسازی منطقه درعا، در این منطقه واقع در جنوب سوریه عملیات آغاز کند.

این منطقه در نزدیکی بلندی‌های جولان واقع شده و به همین دلیل رژیم صهیونیستی در تلاش است تا از حضور نیروهای سوری و متحدان آن‌ها در این منطقه جلوگیری کند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هفته آینده برای بحث درباره حضور ایران در سوریه به آلمان، فرانسه و انگلستان سفر می‌کند. «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم امشب با همراهی یک هیئت امنیتی، برای رایزنی درباره وضعیت سوریه، راهی مسکو می‌شود.

«جان بولتون» و «مائیر بن شبات» مشاوران امنیت ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی هم این هفته برای بحث درباره ایران با هم دیدار کردند. بناست در این دیدار، یک یادداشت تفاهم در خصوص نحوه مقابله با ایران، امضا شود.

منبع: فارس