کد خبر 792752
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

برخورد شدید چندین خودرو در محدوده غرب تهران، مصدومیت دو نفر از رانندگان را به همراه داشت.

به گزارش مشرق، این حادثه ساعت 4:24 بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، پایین تر از بزرگراه تهران-کرج رساندند.

منوچهر رهی افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در محل حادثه یک دستگاه کامیون کمپرسی و دو دستگاه خودرو سواری پژو پارس و سمند به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند که براثر این حادثه راننده هر دو خودرو سواری در اتاقک این وسایل نقلیه گرفتار شدند.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس از قطع جریان برق هر سه وسیله نقلیه، با کمک نیروهای راهور مسیر منتهی به محل حادثه را مسدود کردند و پس از ایمن سازی کامل، به وسیله تجهیزات مخصوص مشغول امدادرسانی به افراد محبوس شدند.

افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی با احتیاط کامل هر دو راننده(یک نفر خانم جوان و یک نفر مرد جوان) که از نواحی مختلف بدن دچار مصدومیت شده بودند را از اتاقک متلاشی شده دو خودرو سواری خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

رهی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در پایان وسایل نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

گفتنی است؛ در این مسیر سه دستگاه خودرو سواری(یک دستگاه سمند و دو دستگاه پژو پارس) نیز در ترافیک اولیه حادثه سرعت خود را کاهش داده بودند که با یکدیگر برخورد کردند و نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل، هر سه خودرو سواری را با کمک عوامل راهور و نیروهای شهرداری به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند که خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از سرنشینان آسیبی نرسید.

منبع: پایگاه خبری 125