منابع آگاه از شلیک یک فروند موشک بالستیک ارتش یمن به سوی انبار تسلیحات ارتش عربستان در نجران خبر دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، جمعه (امروز)، یک فروند موشک بالستیک از نوع «قاهر M2» را به سوی انبار مهمات ارتش عربستان در نجران شلیک کردند.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله به نقل از یک منبع آگاه در نیروی موشکی یمن، این موشک با دقت بالا به هدف اصابت کرد و خسارات زیادی به پایگاه نظامی سعودی‌ها در نجران وارد آورد.

از زمان آغاز تجاوز عربستان به یمن در فروردین سال 1394 تاکنون، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بارها مواضع متجاوزان و مزدوران در داخل و خارج از این کشور را هدف حملات موشکی خود قرار داده‌اند که در پی این حملات علاوه بر وارد شدن خسارات سنگین به دشمن، صدها متجاوز و مزدور به هلاکت رسیده‌ و یا زخمی شده‌اند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تاکنون بارها پایگاه‌ها و مواضع نظامیان سعودی در مناطق مرزی عربستان در جیزان و نجران را هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی سنگین خود قرار داده‌اند که در پی این حملات شماری از نظامیان سعودی کشته و یا زخمی شده‌اند.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

منبع: فارس