کد خبر 786371
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

عبدالامیر سبیعی گفت: در مجموعه «قصه‌های باباحاجی»، مضامین فرهنگی-اخلاقی را با استفاده از شخصیت‌های بومی برای نوجوانان روایت می‌کنیم.

به گزارش مشرق -  عبدالامیر سبیعی، فیلمساز و انیماتور یزدی جشنواره عمار در سخنانی درباره مجموعه انیمیشن جدید خود گفت: از سال 92 تهیه و تولید کاری با عنوان اولیه «مهمون ناخونده» را در دستور کار خود قرار دادیم که شخصیت‌های آن، برگرفته از چهره‌های بومی است و برای مخاطبان رده سنی نوجوان ساخته می‌شود.

وی در همین باره توضیح داد: این مجموعه انیمیشن، داستان یک پدربزرگ به همراه سه نوه او را نشان می‌دهد که با ورود مهمان ناخونده‌ای، ماجراهایی برای آنها اتفاق می‌افتد.

این فیلمساز توضیح داد: برای ساخت این مجموعه انیمیشن، داستان‌های مختلفی بر اساس مضامین فرهنگی- اخلاقی نوشته‌ایم و تا امروز چهار قسمت هم در مرحله ساخت قرار گرفته است.

سبیعی با بیان اینکه در حال حاضر، عنوان این مجموعه انیمیشن به «قصه‌های باباحاجی» تغییر پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم اعتبارات لازم را برای ساخت قسمت‌های بیشتر جذب کنیم تا 52 قسمت هم می‌توانیم کار را تولید کنیم.

وی تصریح کرد: تهیه کننده این مجموعه انیمیشن، مرکز هنرهای رقومی بسیج است و احتمالا این مجموعه علاوه بر شبکه استانی یزد، از شبکه‌های سراسری هم پخش می‌شود.