نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت درصدد هستند با پیشروی در عمق محله عین ترما، تروریست ها را در محله جوبر ( غده سرطانی دمشق) محاصره کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از غوطه شرقی دمشق حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از ۱۰ ساعت درگیری سنگین در محله « عین ترما» توانستند تعدادی از مجتمع های مسکونی را در جنوب شرق منطقه « کازیه سنبل» آزاد کنند.

نیروهای سوری و مقاومت در حال پیشروی به سمت مناطق شرقی بازار الخیر هستند. در این عملیات حدود ۴۰ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

عملیات در میدان « عقده» ( مثلث مرگ) ادامه دارد. وجود دهها تونل و کانال پیشروی نیروهای جبهه مقاومت را در این محور کند کرده است. نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در حومه میدان عقده توانستند یکی از بزرگترین و راهبردی ترین تونل های گروه تروریستی جبهه النصره را در منطقه کشق کنند؛ این تونل نزدیک به ۴۰۰ متر طول داشت که منطقه عقده ( مثلث مرگ) را به مناطق شمالی متصل می کرد و تروریست ها برای انتقال نیرو و تجهیزات از ان استفاده می کردند.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

عملیات در این محور هم خانه به خانه ادامه دارد. وجود تونل های زیر زمینی و تله های انفجاری سرعت پیشروی ها را در محله عین ترما کند کرده است. نیروهای سوری درصدد پیشروی به سوی منطق شرقی المامونیه هستند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت درصدد هستند با پیشروی در عمق محله عین ترما، تروریست ها را در محله جوبر ( غده سرطانی دمشق) محاصره کنند. در ذیل تصاویر اختصاصی مشرق را از نبردها در محله عین ترما مشاهده می کنید.