کد خبر 715037
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

مارکا داوری ال کلاسیکو را بررسی کرده است.

به گزارش مشرق، پس از این که شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با نتیجه 3-2 حریف خود رئال مادرید را شکست دهد بحث های زیادی در خصوص قضاوت داور در این دیدار شکل گرفت. اکنون مارکا به کمک آندوخار اولیور کارشناس داوری و داور سابق مسابقات لالیگا به بررسی صحنه های بحث برانگیز این بازی پرداخته است.

اولیور در خصوص صحنه اخراج راموس گفت:تکل بسیار محکمی با هر دو پا روی مسی بود. هیچ شکی نیست که راموس سزاوار دریافت کارت قرمز بود.

کاسمیرو با گلزنی برابر بارسلونا به صدمین گلزن رئال مادرید در تاریخ ال کلاسیکو ها تبدیل شد. با این حال به نظر می رسد این بازیکن خوش شانس بوده است که از زمین بازی اخراج نشده است.

اولیور در این خصوص گفت:در دقیقه 12 اولین کارت زرد او را به خاطر خطایی که از پشت روی مسی انجام داد دیدیم. در دقیقه 45 هم او با تکل خود مانع از شکل گیری یک ضد حمله شد. 

یکی از اتفاقات مهم بازی برخورد آرنج مارسلو با دهان مسی بود که باعث خونریزی این بازیکن شد و حتی این موضوع تا پایان بازی نیز ادامه داشت. آندوخار اولیور در این خصوص نیز اظهار داشت:مارسلو با آرنج مسی را زد و می توانست اخراج شود.

در یکی دیگر از صحنه های مورد بحث بازی، کریستیانو رونالدو در دقیقه سوم در محوطه جریمه بارسلونا در برخوردی که با اومتیتی داشت سرنگون شد اما داور مجاب به اعلام ضربه پنالتی نشد.

اولیور در خصوص این صحنه گفت: بین اومتیتی و رونالدو تماسی اتفاق افتاد اما برای اعلام ضربه پنالتی کافی نبود. 

منبع: طرفداری