کنگرۀ 15 هزار نفری رزمندگان گلستان صبح سه شنبه بیست و سوم با حضور سرلشکر عزیر جعفری فرمانده سپاه پاسداران در مصلی امام جعفرصادق(ع) این شهرستان گنبد برگزار شد.
کنگرۀ 15 هزار نفری رزمندگان گلستان صبح سه شنبه بیست و سوم با حضور سرلشکر عزیر جعفری فرمانده سپاه پاسداران در مصلی امام جعفرصادق(ع) این شهرستان گنبد برگزار شد.