معاون فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: رزمایش نیمه دوم شهریورماه از سری رزمایش‌های داخلی و سالیانه این نیرو است.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، امیر عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با فارس در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر برگزاری رزمایش بین‌المللی نیروهوایی ارتش، گفت: رزمایش نیمه دوم شهریور ماه، از سری رزمایش های داخلی و سالیانه نیروی هوایی است.

نصیرزاده همچنین با بیان اینکه در این رزمایش نیز همچون گذشته جدیدترین تجهیزات و تاکتیک‌های هوایی آزمایش خواهد شد، افزود: برپایی این رزمایش‌ها می تواند نقش بسزایی در ارتقا توان و آمادگی رزمی خلبانان نیرو داشته باشد و برگزاری رزمایش به خودی خود نشانی از سطح آمادگی نیروهای مسلح کشور است.