کد خبر 609
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۴

حضور در استقلال افتخار بزرگي براي من در تمام اين سال‌ها بوده و همواره علاقه و تعصبم را به تيم محبوبم نشان داده‌ام

به گزارش مشرق به نقل از ايلنا: دروازه بان تيم فوتبال استقلال تهران گفت: قرار بود قرارداد من به همراه مجتبي‌جباري و آرش برهاني در هيات فوتبال ثبت شود اما به دليل درگذشت پدر بزرگم و شرکت در مراسم او اين اتفاق با تاخير انجام شد و اکنون بدون شرط با استقلال تمديد کردم.
به گزارش ايلنا، وحيد طالب‌لو افزود: حضور در استقلال افتخار بزرگي براي من در تمام اين سال‌ها بوده است و همواره علاقه و تعصبم را به تيم محبوبم نشان داده‌ام. امسال قراردادم با استقلال تمام شده بود و بازيکن آزاد محسوب مي‌شدم، ولي همه مي‌دانستند اولويت اولم با استقلال تهران است و دوست دارم در خدمت اين تيم باشم که ميليون‌ها طرفدار دارد، براي همين بدون شرط وقتي پاي ميز مذاکره نشستم، قرارداد خود را تمديد کردم.
طالب‌لو خاطرنشان ساخت: از همان روزهاي اول در تمرينات استقلال حضور پيدا کردم. قرار بود به همراه برهاني و مجتبي جباري راهي هيات فوتبال شوم تا قراردادم را ثبت کنم اما متاسفانه پدربزرگم درگذشت و عزادار شدم. شرکت در مراسم ختم اجازه تمديد قرارداد را در هيات فوتبال استان تهران نداد تا اينکه امروز با نماينده استقلال به محل هيات فوتبال رفتم و قراردادم را با اين تيم به ثبت رساندم.
طالب‌لو در پايان با اشاره به تساوي استقلال با تيم ملي المپيک در جام ولايت گفت: طبيعي است که هنوز هماهنگي کامل ميان بازيکنان به طور کامل وجود نداشته باشد و به طور قطع اين اتفاق تا اولين ديدار ليگ برتر برابر شهرداري تبريز رخ خواهد داد. ضمن اينکه ملي‌پوشان نيز حضور نداشتند و البته نمايش خوبي از سوي استقلال در اين مسابقه ارائه شد و فرصت‌هاي خوبي براي گلزني داشتيم که از دست رفت تا بازي با تساوي به پايان برسد.