کد خبر 603013
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

بازیکن جدا شده تیم فوتبال پرسپولیس درحالی قراردادش را رسانه‌ای کرده تا حقانیتش را ثابت کند که مسئولان این باشگاه سکوتی عجیب را در پیش گرفته‌اند و فقط شفاهی از خود دفاع می‌کنند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس این روزها دنیای راز آلودی دارد و در بسیاری از مواردی که نیاز به شفاف‌سازی دارد بسیار کند و ضعیف عمل می‌کند و همین رویه می‌تواند این تیم را امسال در بسیاری از جنگ‌های بیرون از زمین تضعیف کند.

ماجرای رضاییان و قرارداد منتشر شده وی و عدم توضیح پیرامون این قرارداد و البته اصرار بر اشتباه سازمان لیگ در حالی که رضاییان رفته و با تیم ترکیه ای قرارداد بسته و تمرین می‌کند در واقع یک اشتباه بزرگ از سوی باشگاه پرسپولیسی بود که می‌توانست با نگاه کردن به قرارداد رضاییان نه این همه صبر کند و از رضاییان رو دست بخورد و نه این همه هوادارانش و سازمان لیگ را به هم بریزد.

به طور کلی در باشگاه پرسپولیس سخنگویی که به امور مشرف باشد و اختیار دیدن قراردادها را داشته باشد معرفی نشده نه از سوی هیات مدیره و نه از سوی باشگاه و به این ترتیب با توجه به نوع رفتار علی اکبر طاهری که معمولا زیاد حرف نمی زند و وقتی حرف می زند هم نمی تواند آنطور که باید و شاید شفاف سازی کند، پرسپولیس عملا در گوشه رینگ گیر کرده و حتی در مقابل رضاییان که ادعایی غیر از ادعای پرسپولیس دارد هم نمی تواند ادعایش را به افکار عمومی ثابت کند.

در هر صورت  داشتن یک سخنگوی زرنگ و دقیق  که مشرف به امور باشد و بتواند پرسپولیس را در میان مردم راهبردی کند و پاسخ رسانه ها را با مدرک و سند بدهد لازم به نظر می‌رسد.

منبع: مهر