کد خبر 590921
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

تدوین فیلم سینمایی «عطر شیرین، عطر تلخ» به کارگردانی ناصر محمدی توسط روزبه روحی‌پور به پایان رسید. روزبه روحی‌پور تدوین این اثر را برعهده دارد و تاکنون مرحله راف کات انجام شده است همچنین ساخت موسیقی و صداگذاری نیز بزودی آغاز می‌شود.

گروه فرهنگ و هنر مشرق- تدوین فیلم سینمایی «عطر شیرین، عطر تلخ» به کارگردانی ناصر محمدی توسط روزبه روحی‌پور به پایان رسید. روزبه روحی‌پور تدوین این اثر را برعهده دارد و تاکنون مرحله راف کات انجام شده است. ساخت موسیقی و صداگذاری نیز بزودی آغاز می‌شود. بهاره افشاری، دانیال عبادی، شراره دولت‌آبادی، پرویز تاییدی، پوراندخت مهیمن، ایرج میرزایی، مهدی امیرحسینی، فهیمه احمدپور و (با حضور) جمشید مشایخی همراه با هنرمندان خردسال مهتا سیدیان و علیرضا اخوان بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

«عطر شیرین، عطر تلخ» داستان زندگی دختر و پسر جوانی با دو سبک زندگی متفاوت را روایت می‌کند که بی‌توجه به باورهای خانواده، دل به یکدیگر می‌بندند و کاستی‌های زندگی را با وجود هم پر می‌کنند اما .

از دیگر عوامل اصلی این پروژه می‌توان از: نویسنده: علیرضا اخلاقی، مدیر فیلمبرداری: علی محمدزاده، دستیار یک کارگردان: رضا دیدار، مدیر صدابرداری: اسحاق خانزادی، طراح گریم: نوید فرح مرزی، طراح صحنه و لباس: نوید فرح مرزی، دستیار صحنه و لباس: محسن زنجانی، مدیر صحنه: وحید آقاعلی خانی... نام برد.