کد خبر 58041
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲

جانشين مجتمع دانشگاه امام حسين(ع) تهران گفت: در فتنه 88 بيش از 63 ميليارد تومان به اموال عمومي تهران خسارت وارد شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمد شعباني شب جمعه در بيست و يكمين يادواره سرداران و 43 شهيد روستاي ييلاقي سنگچال آمل اظهار داشت: با توجه به گزارش شهرداري تهران، در فتنه 88 بيش از 63 ميليارد تومان به اموال عمومي تهران خسارت وارد شد.
وي با اعلام اينكه در فتنه گذشته و جنگ نرم دشمنان خارجي به طور مستقيم در روند فعاليت فتنه‌گران دخالت داشتند، گفت: پروژه كشته‌سازي از اهداف بزرگ دشمنان بود تا اسطوره‌هايي براي جنگ نرم معرفي شود و با اشاره به ناامني در جامعه افكار و اذهان عمومي را مخدوش كنند.

* جريان انحرافي دنباله‌روي جريان فتنه در داخل كشور است
جانشين مجتمع دانشگاه امام حسين(ع) با اعلام اينكه جريان انحرافي دنباله‌روي جريان فتنه در داخل كشور است، افزود: بعد از جريان فتنه در داخل كشور با جريان انحرافي روبه‌رو هستيم كه اين جريان به نوعي دنباله‌روي فتنه 88 است.

* مردم مبارز ايران 32 سال از كشورهاي منطقه پيشي دارند
شعباني با تاكيد اينكه مردم ايران در مبارزه 32 سال از كشورهاي منطقه جلو هستند، افزود: مردم ما 32 سال قبل شاه را از مملكت اسلامي بيرون كرده نظام شاهنشاهي را از بين بردند بلكه كشورهاي منطقه تازه به فكر دفاع و ايستادگي مقابل زورگويان افتادند و چگونگي پيروزي انقلاب ما را درك كردند.
وي با اعلام اينكه هم‌اكنون بحث مهدويت از مهم‌ترين بحث‌هاي حال حاضر مسلمانان دنيا است، يادآور شد: ظهور منجي آخر الزمان بر كسي پوشيده نيست ولي فرقه‌هاي زيادي در منطقه دم از منجي بودن مي‌زنند پس در اين شرايط نسل جوان و مردم بايد همانند ديگر مواقع به اوامر رهبر انقلاب و مراجع تقليد گوش فرا دهند تا به انحراف گرفتار نشوند.
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان آمل در حماسه 6 بهمن سال 1360 اين شهرستان بيان داشت: شهدا بزرگ‌مردان تاريخ هستند كه اكنون وظيفه ماست تا بهترين محافل و مجالس را براي بزرگداشت نام و ياد آنها برگزار كنيم.
شعباني ادامه داد: اين شهدا نشان از بي‌نشاني دارند و با عشق و بدون هيچ ادعا به جبهه رفتند و بايد به اين افتخارات بزرگ انقلاب اسلامي بباليم.
شعباني ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، الگوبرداري از آنها، درس آموزي و الگوپذيري از شهيدان و ذكر نام و ياد آنها در جامعه اسلامي را از مهم‌ترين اهداف برگزاري محافل يادبود و گرامي‌داشت آنها عنوان كرد.
وي با اشاره به اينكه روزگاري ستارخان و باقرخان الگوي مردم بودند، خاطرنشان كرد: شهدا زينت دين و الگوي مبارزان حق عليه باطل در جهان هستند كه امروزه براي مردم ايران اسلامي كشورهاي آزادي‌خواه جهانيان به الگويي در مبارزه تبديل شدند.