دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال با استقبال اندک قمی‌ها استقبال اندک قمی‌ها برگزار شد و در نهایت آبی‌پوشان با گرفتن یک امتیاز از صبا توانستند به عنوان سومی برسند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال در حالی در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار شد که حواشی آن پیش از شروع بازی آغاز شده بود، از جایی که هواداران مقابل هتل استقلالی‌ها تجمع کرده‌ و منتظر بازیکنان این تیم بودند تا با آنها دیدار کنند.

*حدود 1500 نفر از هواداران استقلال مقابل هتل تجمع کردند و علیه پرسپولیس شعار سر دادند.

*در بین هوادران استقلالی چند هوادار خانم هم دیده می‌شود.

*در حاشیه این تجمع هواداران استقلال علیه  عادل فردوسی‌پور شعار سر دادند و او را پرسپولیسی و دشمن استقلال دانستند.

*هواداران استقلال سیدمهدی رحمتی را تشویق کردند و دروازه‌بان تیم‌شان را عقاب آسیا خوانند.



ترکیب استقلال مقابل صبا

یازده بازیکن استقلال که در ترکیب ابتدایی آبی پوشان حضور دارند معرفی شدند. مهدی رحمتی، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و بهنام برازی از ابتدا برابر صبا به میدان خواهند رفت.

در فاصله کمتر از یک ساعت و نیم به آغاز مسابقه داوران بازی وارد زمین شده و وضعیت چمن و همچنین دروازه‌ها را مورد بررسی قرار دادند. بیژن حیدری به محض ورود به زمین به تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت اما واکنشی به تماشاگران نداشت.

* اسکوربورد ورزشگاه یادگار امام شهر قم درست در جایی قرار دارد که طرفداران استقلال قرار دارند. از همین رو هنگامی که تصاویر ورزشگاه آزادی و پر شدن استادیوم در ورزشگاه به نمایش درآمد هواداران به شدت به این موضوع واکنش نشان دادند و خواستار قطع تصاویر شدند.

* بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال دقایقی قبل وارد مجموعه یادگار امام شد و مستقیما به رختکن رفت و برای دقایقی در کنار بازیکنان استقلال حضور داشت.

* طرفداران تیم استقلال قبل از حضور در این ورزشگاه در مقابل هتل خورشید حضور پیدا کرده و خواستار گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان این تیم بودند که در بین آنها بازیکنان هم دیده می‌شد. اما مسئولان تیم استقلال اجازه گرفتن عکس به آنها را ندادند و اعلام کردند قصد دارند هر چه سریع‌تر به استادیوم حرکت کنند.

* ژلکو میاچ مربی تیم صبای قم مشغول تصویربرداری از تماشاگران تیم استقلال است و جالب اینجاست که دستیار علی دایی که بارها و بارها در ورزشگاه آزادی از این جور صحنه‌ها دیده بود خودش مشغول فیلمبرداری از تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام قم شد.

* پندار توفیقی دبیر هیأت مدیره تیم استقلال نیز در کنار بهرام افشارزاده حضور داشت و به رختکن رفت و برای دقایقی در کنار سایر بازیکنان حضور داشت.

* در حالی که بیش از این تصور می‌شد به دلیل حساسیت مسابقه پرسپولیس رسانه‌ها از مسابقه شهر قم استقبال چندان خوبی به عمل نیاورند اما برخلاف تصور نمایندگان رسانه‌های مختلف با حضور در ورزشگاه یادگار امام قصد پوشش این مسابقه را دارند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال در هفته پایانی لیگ برتر از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم خواهند رفت که حواشی قبل از آغاز این بازی به شرح زیر است:

* با توجه به اینکه استقلال روی کاغذ شانس قهرمانی دارد، مسئولان سازمان لیگ یک جام قهرمانی را به ورزشگاه یادگار امام (ره) قم آورده‌اند.



* بهرام افشارزاده به‌همراه منصور پورحیدری و پندار توفیقی به رختکن استقلال رفتند.

* بازیکنان تیم فوتبال استقلال به محض ورود به داخل زمین به‌شدت بازیکنان را تشویق کردند. مهدی رحمتی بیش از دیگر بازیکنان تشویق شد.

* مسولان ورزشگاه یادگار در لحظه ورود بازیکنان به داخل زمین، از حضور خبرنگاران در کنار زمین جلوگیری کردند.

* محمد قاضی، مهاجم فعلی صبای قم و پیشین استقلال از سوی هواداران استقلال تشویق شد.

قبل از شروع مسابقه طرفداران صبای قم با پرچم های قرمز رنگ با شعار ٦ تایی ها از بازیکنان استقلال دعوت کرده و به نوعی به آنها کنایه زدند.

*تعدادی از لیدرهای استقلال که از تهران به قم امدند با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفتند.

*امیر حسین صادقی و محمد قاضی قبل از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال رفتند.

* امیر حسین صادقی که دو روز پیش در گفت و گویی از رحمتی حمایت کرده بود امروز به سمت رحمتی رفت و قصد داشت با وی شوخی کند اما کاپیتان استقلال سرش را دزدید و بدون شوخی کردن با وی دست داد و به زمین رفت.

*علی دایی و اعضای کادر فنی تیمش به سمت مظلومی رفته و برخورد گرمی با هم داشتند.

*بازیکنان دو تیم استقلال و صبا با شاخه های گل به شهدای مدافع حرم ادای احترام کردند.

*هنگامی که عمران زاده مدافع استقلال با شعارهای تماشاگران رو به رو شد با حرکات دست به صبایی ها اعتراض کرد. البته مدافع استقلال هنگام ترک زمین دوباره با فحاشی صبایی ها رو به رو شد که ماموران نیروی انتظامی از وی خواستند به رختکن برود.

*منصور پورحیدری مسابقه دو تیم را از کنار افشارزاده از جایگاه ویژه تماشا می کند.

* تماشاگران صبای قم علی دایی را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

در یک صحنه ضربه آزاد عجیب صادقی با واکنش علی دایی رو به رو شد و دایی بر سر مدافع تیمش فریاد زد.

*محمد قاضی پس از گلزنی به استقلال خوشحالی نکرد.

*پس از اعلام پنالتی به سود استقلال، هواداران یک نارنجک را پرتاب کردند.

*مظلومی سرمربی استقلال پس از گل صبا، به شدت نسبت به عملکرد عمران‌زاده اعتراض کرد. عصبانیت مظلومی از موقعیت‌هایی که به صبا داده می‌شود نیز از نکات قابل توجه این دیدار است.

*یک کودک که با همراهی پدرش به ورزشگاه آمده همه کار می‌کند جز تماشای بازی. پدر این کودک که به خاطر علاقه استقلال به ورزشگاه آمده به خبرنگاران گفت: کسی نبود از بچه نگهداری کند و مجبور شدم او را با خودم بیاورم.

*هواداران صبا با پرچم پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارند.

*در دقایق پایانی نیمه اول دایی به شدت به داور بازی اعتراض کرد.

*رحمتی در پایان نیمه اول لنگ لنگان به رختکن رفت. گلر استقلال در جریان نیمه اول مصدوم شد.

در حالی که علی دایی بارها در نیمه نخست و حتی پس از پایان نیمه به تصمیمات بیژن حیدری داور بازی اعتراض کرده بود، به‌هنگام آغاز بازی نیز به داور اعتراض کرد.

* پس از اینکه هواداران استقلال متوجه شدند استقلال خوزستان دو گل به ذوب‌آهن زده است، به تشویق این تیم پرداخته و شعار قهرمانی آبی‌های خوزستان را سر دادند.


* هواداران استقلال علیه پرسپولیس شعار دادند.

* همچنین از سوی هواداران استقلال به داخل زمین، نارنجک پرتاپ شد..