کد خبر 554210
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

جاستین ولبی اسقف اعظم كانتربری و رهبر كلیسای انگلیكن فاش ساخت كه فرزند نامشروع سر آنتونی مونتاگو براون منشی خصوصی وینستون چرچیل است.

به گزارش مشرق، اسقف اعظم كانتربری در بیانیه‌ای كه روز شنبه در رسانه‌های انگلیس منتشر شد، بیان داشت كه این واقعیت را كه برایش ' كاملا غیرمنتظره ' بوده از طریق آزمایش 'دی ان ای ' كشف كرده است.
اسقف اعظم كانتربری تاكنون فكر می‌كرده است كه پدرش 'كوین ولبی ' است.
وی همچنین گفته است كه مادرش 'جین ویلیامز' و 'كوین ولبی' هر دو الكلی بوده‌اند هر چند مادرش در سال 1968 میلادی از این اعتیاد بهبود یافت و دیگر لب به الكل نزد.
اسقف اعظم كانتربری افزود كه اما 'كوین ولبی' درنتیجه اعتیاد به الكل و كشیدن سیگار در سال 1977 میلادی و در زمانی كه 21 ساله بوده فوت كرده است.
وی عنوان كرده است كه در نتیجه داشتن والدینی معتاد اوایل زندگی‌اش وضعیت بدی داشته و بعداً از بركت مراقبت‌های مادربزرگش برخوردار از تربیت و آموزش فوق‌العاده می‌شود.
در همین حال 'جین ویلیامز' مادر اسقف اعظم كانتربری نیز شامگاه جمعه در بیانیه‌ای، اعتراف كرده در اوایل ازدواجش در حالی‌كه بشدت تحت تاثیر الكل بوده با 'آنتونی مونتاگو براون' كه او نیز الكل مصرف كرده بود، هم‌بستر شده است.



جین ویلیامز در همین حال با بیان اینكه پسرش تقریبا نه ماه بعد از ازدواجش با كوین ولبی در سال 1955 میلادی در آمریكا، به دنبال آمد، عنوان كرد كه هرگز تصور نمی‌كرده كه پسرش حاصل رابطه نامشروعش با براون بوده است.
به گفته جین ویلیامز، وی در آن زمان كه 25 سال سن داشته، منشی وینستون چرچیل بوده و به دلیل مشغله زیادش، به‌ شدت از سوی شوهرش كوین ولبی برای رها كردن شغلش تحت‌فشار بوده است.
انتونی مونتاگو براون در سال 2013 میلادی فوت كرد.
منبع: ایرنا