سردار فضلي گفت: جريان انحرافي مسير فتنه گران را ادامه مي دهد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين، سردار فضلي جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین در مراسم يادواره شهيد انصاري و 257 شهيد كارمند استان گيلان با تاكيد بر لزوم حفظ هوشياري نسبت به جريان انحرافي گفت: ماهيت فتنه گران و جريان انحرافي يكي است. فتنه گران به دنبال انحراف انقلاب بودند و اخيرا جريان انحرافي نيز به آنها اضافه شده و مسير آنها را طي مي كند.
وي در خصوص علل شكل گيري فتنه ها در جوامع گفت: تبعيت از هواي نفس و بدعت گذاري در دين مهمترين عوامل شكل گيري فتنه ها هستند.
وي ادامه داد: با تبعيت از قرآن، اهل بيت و پيروي از ولايت فقيه مي توان جامعه را در برابر فتنه ها واكسينه كرد.
سردار فضلي خاطر نشان كرد: شاخص مهمي كه امام و رهبر عزيز انقلاب براي ما تعيين كردند اين است كه ميزان حال فعلي افراد است و نبايد بر اساس گذشته و سوابق افراد در خصوص آنها قضاوت كرد و اين در حالي بود كه در دوران فتنه عميق 88 فتنه گران مي كوشيدند از سوابق انقلابي برخي از سران خود سوءاستفاده كنند و مردم را بفريبند.
جانشين رياست سازمان بسيج مستضعفين، جنايت هاي منافقين را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: زماني كه منافقين حيات خود را پايان يافته ديدند، 17160 نفر از مردم مظلوم ما را به شهادت رساندند در حاليكه اكثريت آنها هيچ سمتي در نظام نداشتند و جرمشان فقط ارادت به امام و انقلاب اسلامي بود.
وي افزود: تنها در روزي كه بني صدر و سركرده منافقين با لباس زنانه از كشور فرار كردند، منافقين 71 نفر را در تهران به شهادت رساندند تا نيروهاي انقلابي را به خود مشغول كنند و آن دو ملعون با خيال راحت از كشور خارج شوند.
سردار فضلي ادامه داد: اسلام از ابتدا با پديده نفاق مواجه بوده و نمونه بارز آن ماجراي سقيفه است كه عده اي منافق عليه ولايت اميرالمومنين عليه السلام كودتا كردند.
جانشين رياست سازمان بسيج مستضعفين مردم استان گيلان را پيشرو در ولايتمداري و بصيرت دانست و گفت: در بصيرت مردم گيلان همين بس كه به جاي 9 دي روز 8 دي به ميدان آمدند و كمر فتنه گران را شكستند.
وي همچنين با تجليل از شخصيت استاندار شهيد گيلان گفت: شهيد انصاري بزرگمردي بود كه تحصيلات عاليه اش را در خدمت انقلاب به كار گرفت و در مقام استاندار گيلان به مقابله با منافقين پرداخت.