اکبر اعلمي، نماينده اصلاح‌طلب مجالس ششم و هفتم در کانال تلگرامي خود از نحوه انتخاب مردم تهران ابراز خرسندي کرد، اما تعريض اساسي به کيفيت اين انتخاب زد.

به گزارش مشرق، اعلمي در بخشي از اين تعريض که سايت خبري زيتون آن را بازتاب داده است، نوشته: بر کسي پوشيده نيست که اينجانب با برخي گرايشات سياسي «احمد توکلي» نماينده تهران و بعضي از رفتارهاي او زاويه جدي دارم. همچنين بنده با پاره‌اي از وابستگي‌ها و رويکرد و مواضع سياسي «اسماعيل کوثري» جانباز و فرمانده اسبق لشكر 27 محمد رسول‌الله و جانشين تيپ 20 زرهي رمضان و همين طور «مصباحي‌مقدم»، ديگر نماينده تهران در مجلس نهم اختلاف نظر دارم و از اين سه به‌خاطر سکوت‌شان در برابر نقض حقوق شهروندي و اجتماعي و حق‌کشي‌هاي شوراي نگهبان و ردصلاحيت‌هاي فله‌اي و غيرقانوني اين نهاد در ادوار مختلف به ويژه دهمين دوره انتخابات مجلس به شدت گلايه‌مندم.
با اين وصف حضور امثال آنها را در مجلس در کنار اصلاح‌طلبان و تحول‌خواهان واقعي لازم مي‌دانم و بر اين باورم که هر يک از آنها به 10نفر از افراد بي‌ريشه و ابن‌الوقتي که در هر دوره به اقتضاي شرايط زماني تغيير موضع داده و متأسفانه حتي بعضاً از طريق ليست موسوم به اميد به مجلس هم راه يافته‌اند شرف دارند و به حال کشور و مردم مفيدترند.

جوان