کد خبر 541164
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

استاندار سمنان با اشاره به شمارش قطعی آراء در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان گفت: منتخبان ۴ حوزه انتخابیه استان سمنان مشخص شدند.

به گزارش مشرق، محمد خباز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی سید حسن حسینی بیشترین آراء مردم این حوزه را به خود اختصاص داد و راهی بهارستان شد.

وی به میزان آراء اخذشده این کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این کاندیدا مجموع 49 هزار 970 رأی و با کسب 41 درصد آراء راهی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

استاندار سمنان میزان مشارکت حوزه انتخابیه شاهرود و میامی را بالغ‌بر 69 درصد عنوان کرد.

خباز به منتخب حوزه انتخابیه دامغان نیز اشاره کرد و گفت: ابوالفضل حسن بیگی از مجموع 49 هزار و 402 رأی مأخوذه صحیح 17 هزار و 244 رأی کسب و حائز اکثریت آراء شد و به خانه ملت راه یافت.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم دامغان در انتخابات هفتم اسفندماه خاطرنشان کرد: حوزه انتخابیه دامغان بالغ‌بر 75 درصد در انتخابات مشارکت داشتند.

این مقام ارشد اجرایی در استان سمنان از راه‌یابی احمد همتی به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: ای کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بالغ‌بر 31 هزار و 771 رأی کسب و 37 درصد آراء این حوزه انتخابیه را به خود اختصاص داد.

خباز میزان مشارکت در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه را بیش از 56 درصد عنوان کرد.

وی با اشاره به راه‌یابی مجدد غلامرضا کاتب به مجلس شورای اسلامی گفت: این کاندیدای حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان با کسب بالغ‌بر 23 هزار و 668 و بیش 52 درصد آراء از سوی مردم این حوزه انتخابیه به‌عنوان نماینده منتخب آنان شناخته شد.

استاندار میزان مشارکت حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان را بالغ‌بر 74 درصد عنوان کرد.

خباز ضمن تقدیر از حضور باشکوه و حداکثری مردم استان سمنان در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: مردم این استان در 4 حوزه انتخابیه مشارکت بیش از 66 درصدی داشتند.


آخرین نتایج پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اینجا ببینید

آخرین نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اینجا ببینید


منبع: تسنیم