کد خبر 520702
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۰

در ادامه درگیریهای داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه، گروه لواء شهداء یرموک وابسته به داعش اقدام به آتش زدن سه تن از اعضای گروه تروریستی تکفیری "جبهه النصره" کرده است.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیریهای داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه، گروه لواء شهداء یرموک وابسته به داعش اقدام به آتش زدن سه تن از اعضای گروه تروریستی تکفیری "جبهه النصره" بجرم مشارکت در عملیات ترور فرمانده این گروه کرده است.


بنابر این گزارش، واحد رسانه ای لواء شهداء یرموک (داعش) با انتشار تصاویری، این اقدام را در واکنش به حمله انتحاری جبهه النصره به مقر فرماندهی این گروه عنوان کرد که به هلاکت فرمانده آن "ابوعلی البریدی ملقب به خال" منجر شده بود. دو ماه پیش جبهه النصره در حمله ای انتحاری "البریدی" را به همراه تعدادی از معاونین و همراهانش به قتل رسانده بود. 



اختلافات میان گروه شهدا یرموک و ائتلافی متشکل از گروههای تروریستی تکفیری "ارتش آزاد، القاعده (جبهه النصره)، احرارالشام، جیش الاسلام و .." در پی بیعت گروه نخستین با داعش در چند ماه پیش شعله ور شده و بدنبال آن نیروهای دو طرف با یکدیگر بشدت درگیر شده و تلفات و خسارات شدیدی به سازمان رزم و تسلیحات آنها وارد آمده است. کانون اصلی درگیریها در مناطق غربی استان درعا و شرق استان قنیطره قرار داشته و دو طرف یکدیگر را به خروج از دین متهم و تکفیر کرده بودند.