امام جمعه قزوین در گفتگو با رزمندگان مدافع حرم گفت: داعش یک مولود منحوس استکبار جهانی است که سعی دارد چهره رئوف اسلام را در سراسر جهان تخریب کند و صدالبته که در این راه جز شکست راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به نقل از شاخص نیوز، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ، سردار شاهرخی و جمعی از مسئولین و فرماندهان سپاه قزوین با تعدادی از رزمندگان و جانبازان مدافع حرم قزوین دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه قزوین در گفتگو با جانبازان و رزمندگان مدافع حرم ضمن تقدیر از ایثارگری سربازان ولایت و فداکاری خانواده‌های آن‌ها افزود: تفکر امام راحل(ره) در خصوص صدور انقلاب اسلامی در حال شکل‌گیری نهایی است و مدافعان حرم در حال حاضر وظیفه این امر خطیر را بر عهده دارند.

عابدینی با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی که "راه قدس از کربلا می‌گذرد”، گفت: اگر عنایت خداوند متعال و ایثار مدافعان حرم وجود نداشت معلوم نبود که این تکفیری‌های جنایتکار چه خسارت‌ها و اهانت‌هایی به حرمین ائمه اطهار در عراق و سوریه انجام می‌دادند.

وی معنویت، اخلاق و رعایت ارزش‌های الهی را از مشخصه های دین مبین اسلام برشمرد و در ادامه افزود: داعش یک مولود منحوس استکبار جهانی است که سعی دارد چهره رئوف اسلام را در سراسر جهان تخریب کند و صدالبته که در این راه جز شکست راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه قزوین در پایان با آرزوی سلامتی برای رزمندگان و جانبازان مدافع حرم گفت: امیدواریم با عنایت خداوند و زحمات و جانفشانی‌های مدافعان حرم به زودی جهان از شر داعش خالی شود.