روابط عمومی کل سپاه به دنبال عروج شهادت گونه «عباسعلی عظیمی‌زاده» از جانبازان انقلاب اسلامی و تلاشگران عرصه روابط عمومی و امور رسانه‌ای سپاه پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در بخشی از این پیام آمده است: «یاد و خاطره مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه برادر ایثارگر عباسعلی عظیمی‌زاده در عرصه‌های روابط عمومی و تبلیغات سپاه برای همیشه زنده و الهام بخش ادامه دهندگان راه آن عزیز در این نهاد انقلابی و مردمی خواهد بود.

در این پیام با تسلیت عروج جانباز شیمیایی عباسعلی عظیمی زاده، از درگاه خداوند برای آن عزیز علو درجات و برای خانواده معظم و همرزمان و همکاران ارجمند وی صبر و شکیبایی و توفیق تداوم راه مسئلت شده است. »

عباسعلی عظیمی زاده خبرنگار بازنشسته و پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و از جانبازان شیمیایی روز جمعه 22 آبان ماه در سن 55 سالگی به همرزمان شهیدش پیوست.

وی از ابتدای سال 1359 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و از سال 1369 تا زمان بازنشستگی به عنوان خبرنگار در ایرنا به فعالیت پرداخت.

شهید عظیمی زاده در دوران جنگ تحمیلی، حضوری مستمر در جبهه ها داشت و حین عملیات «بدر» بر اثر بمباران شیمیایی رژیم بعث عراق، دچار جراحت شد و پس از طی دوران سخت جانبازی شیمیایی به شهادت رسید.

منبع: ایسنا