در ادامه جنایات ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری آل سعود، عصر روز گذشته یک کاروان حامل گندم و یک محله مسکونی در حاشیه شهر صنعا از سوی بمب افکنهای مدرن اف 16 ارتش سعودی منهدم شد.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت بیش از 6 ماه از تجاوز نظامی چند کشور عربی به یمن و انهدام زیرساختهای نظامی، اقتصادی، عمرانی و صنعتی این کشور فقیر، حملات شدید هوایی متجاوزین لحظه به لحظه در حال گسترش می باشد.در ادامه جنایات ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری آل سعود، عصر روز گذشته یک کاروان حامل گندم و یک محله مسکونی در حاشیه شهر صنعا از سوی بمب افکنهای مدرن اف 16 ارتش سعودی منهدم شد. 



بنابر تصاویر منتشره شده از سوی فعالان رسانه ای یمنی، در این حمله کاروان خودروهای باری حامل دهها تن گندم که با هدف توزیع میان نانواییهای شهر صنعا در حال انتقال به این شهر بود، در زدیکی پایتخت این کشور هدفحملا شدید هوایی قرار گرفته و منهدم شد. در این حمله چند منزل مسکونی مستقر در حاشیه جاده نیز هدف قرار گرفته و تخریب شد. در اثر این بمباران، چند شهروند غیر نظامی یمنی به شهادت رسیده اند.



لازم به ذکر است، گسترش حملات هوایی ارتش عربستان سعودی به یمن در حالی اتفاق می افتد که تلاشهای ائتلاف تحت رهبری آل سعود برای عملیات زمینی در استانهای همجوار صنعا با شکست های فضاحت باری مواجه گردیده است. تنها طی 48 ساعت اخیر بیش از 45 دستگاه خودروی زرهی و تانک ارتشهای امارات، عربستان و قطر در کمینهای متعدد رزمندگان ارتش و انصارالله یمن منهدم شده و دهها نظامی متجاوز نیز کشته و زخمی شده اند.