دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین نفت تهران و الاهلی با برتری نماینده امارات خاتمه یافت و با این حساب تنها نماینده باقی مانده ایران در مسابقات هم حذف شود.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 و 55 دقیقه نفت تهران نماینده کشورمان مقابل الاهلی قرار گرفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود الاهلی به پایان رسید و با احتساب بازی دیدار رفت در مجموع 3 بر یک شکست خورده و از مسابقات حذف شد.

گل‌های این دیدار را رودریگو دوس‌سانتوس لیما (26) و احمد خلیل (47 - پنالتی) برای الاهلی و وحید امیری (50) برای نفت به ثمر رساندند.

 شاگردان منصوریان که دیدار رفت را در تهران با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بودند، در مجموع دو بازی رفت و برگشت 3 بر یک شکست خوردند و از رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیا بازماندند.

 تیم نفت آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2015 بود. پیش از این تیم‌های تراکتورسازی و فولاد خوزستان در مرحله گروهی و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات حذف شده بودند.

داور بازی به بیرانوند، عباس بوعذار، سید جلال حسینی  و پیام صادقیان و کارلوس سانتوس از نفت و اورتون از الاهلی کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 59 عزتی جای خود را به سیامک کوروشی داد و در دقیقه 62 پیام صادقیان به جای آرش رضاوند راهی میدان شد و در نهایت منصوریان در سومین تعویض خود مهدی مومنی را جایگزین عباس بوعذار کرد.

دو تیم با این نفرات بازی را آغاز کردند:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، علیرضا عزت کرامت، مهدی شیری، عباس بوعذار، ارسلان مطهری، وحید امیری، رضا علییاری، سانتوس، نانگ و آرش رضاوند یازده بازیکن اصلی منصوریان در این دیدار هستند.

همچنین ترکیب تیم فوتبال الاهلی به این شرح است: سالمین، الفردان، ولید عباس، اسماعیل الحمادی، اورتون، لیما، احمد خلیل، احمدعشوری، وون کیون وون، عبدالعزیز هیکل، ماجد حسن.