کد خبر 450200
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

«احمدعلی حسینی» از ساکنانِ افغان تبارِ شهرستان «چهاردانگه» بود که مدتی قبل برای دفاع از حرم بانوی مقاومت «حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) به «سوریه» شتافت و به جمع رزمنده گان «لشکر فاطمیون» پیوست.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ظهر امروز، مردم شهرستان «چهاردانگه»، پیکر پاک مجاهدی از «لشکر فاطمیون» تشییع و تدفین نمودند.
«احمدعلی حسینی» از ساکنانِ  افغان تبارِ شهرستان «چهاردانگه» بود که مدتی قبل برای دفاع از حرم بانوی مقاومت «حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) به «سوریه» شتافت و به جمع رزمنده گان «لشکر فاطمیون» پیوست. وی به تاریخ 25 تیرماه 1394 شمسی در نبرد با مزدوران سعودی و «پیروان اسلام آمریکایی» خلعت شهادت پوشید و پیکر پاکش پس از چند هفته، به میهن اسلامی بازگشت.
مردم غیور و قدرشناس «چهاردانگه»، ظهر امروز، پس از نماز جمعه، با شکوهی مثال زدنی، پیکر «احمدعلی حسینی» را از محل مصلای این شهر بر دوش خود تشییع کرده و در جوار حضرت امام زاده عباس(علیه السلام) در کنار دیگر شهدای این منطقه، تا روز ظهور مولایش به امانت سپردند.
خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق، توفیق حضور در آیین تشییع و تدفین این مجاهد فاطمی را به دست آورد و تصاویری از این مراسم غرور انگیز را به ثبت رساند
هدیه به روح بلندپرواز شهید «احمدعلی حسینی» صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم