کد خبر 443370
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز در باشگاه سایپا آغاز شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در مسابقات جام واگنر در لهستان آماده می‌کند. کواچ که پس از لیگ جهانی والیبال 2015 به کشورش سفر کرده بود تا کمی استراحت کند بامداد امروز وارد تهران شد تا دور جدید تمرینات تیم ایران آغاز شود.

وی در ابتدای کار اسامی 14 بازیکن را اعلام کرد تا در تمرینات حضور پیدا کنند، اما محل تمرین والیبالیست ها اینبار با همیشه فرق می کند و آنها کار را از سالن باشگاه سایپا آغاز کردند. با توجه به اینکه سالن فدراسیون والیبال در حال آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا است ملی‌پوشان مجبور شدند تا محل تمرین خود را تغییر دهند.

به نظر می‌رسد طبق برنامه مسئولان، هر زمانی که شرایط برای بازگشت تیم ملی به سالن فدراسیون والیبال فراهم شود، شاگردان کواچ به محل تمرین همیشگی خود بازخواهند گشت.

مسابقات والیبال جام واگنر هر ساله با حضور سه قدرت برتر والیبال جهان و به میزبانی لهستان برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال ایران در سال 2011 نیز با هدایت خولیو ولاسکو در این رقابت ها شرکت کرد که با تیم‌های لهستان، آلمان و آرژانتین مسابقه داد.

جام واگنر در سال 2015 در روزهای 22 تا 24 آگوست (31 مرداد تا دوم شهریورماه 94) پیگیری خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران در این تورنمنت به مصاف تیم های فرانسه (قهرمان لیگ جهانی 2015) ، ژاپن و لهستان (قهرمان جهان 2014) می‌رود.

اسامی بازیکنان حاضر در اردو به شرح زیر است:

میرسعید معروف، سید محمد موسوی، مهدی مهدوی، عادل غلامی، سامان فائزی، محمد حسن صنوبر، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، شهرام محمودی، امیرغفور، عبدالرضا علیزاده، مهدی مرندی و محمد جواد معنوی‌نژاد.

اردوی تیم ملی والیبال از امروز سه‌شنبه آغاز شد و بازیکنان روز پنج‌شنبه، 29 مردادماه راهی لهستان خواهند شد.
منبع: فارس