کد خبر 429148
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

حجت‌الاسلام سید علی‌نقی داوودی، از فعالان فرهنگی و دانشجویی دو دهه اخیر، پس از تحمل بیماری سخت و جانکاه سرطان، صبح پنجشنبه در جوار مضجع شریف جد بزرگوارش حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام در نجف اشرف به دیدار حق شتافت.

گروه فرهنگی مشرق - حجت‌الاسلام سید علی‌نقی داوودی، از فعالان فرهنگی و دانشجویی دو دهه اخیر، پس از تحمل بیماری سخت و جانکاه سرطان، صبح پنجشنبه در جوار مضجع شریف جد بزرگوارش حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام در نجف اشرف به دیدار حق شتافت.



پیکر این روحانی پرکار و دغدغه‌مند، در وادی‌السلام نجف در کنار صلحا و دوستداران امیرالمؤمنین علیه‌السلام به خاک سپرده شد.

حضور چشمگیر این روحانی جوان در مراسمات و همایش‌ها و اعتکاف‌ها و جشنواره‌ها و مسابقات دو دهه اخیر دوشادوش دانشجویان، از وی، چهره‌ای محبوب نزد جوانان و دانشگاهیان ساخته بود و در حد بضاعت خود، مرجعی برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات عقیدتی و سیاسی دانشجویان و دانشگاهیان و کارکنان دانشگاه تهران بود.

پایگاه خبری تحلیلی مشرق، این ضایعه را به خانواده و دوستداران ایشان به ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران و کوی دانشگاه تسلیت می‌دهد.