کد خبر 404217
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴

در پي اقدامات و مواضع ضدايراني رژيم آل سعود، گروهي که خود را ايراني معرفي کرده، وب سايت وزارت نفت عربستان سعودي را هک کردند.

به گزارش مشرق،  در پي حملات سايبري سال گذشته، وزير اطلاع رساني عربستان سعودي اعلام کرده بود که هک کردن سايت هاي دولتي به معناي تجاوز به امنيت کشور است و عاملان آن به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

در پي اقدامات و مواضع ضدايراني رژيم آل سعود، گروهي که خود را ايراني معرفي کرده مي گويند، وب سايت وزارت نفت عربستان سعودي را هک کرده اند.طبق تصويري که بر روي صفحه اينترنتي وزارت نفت سعودي منتشر شده است، اين گروه هکري مدعي شده است که ما به فرماندهي "قاسم سليماني" به زودي آل سعود را محو خواهيم کرد.



طبق گزارش ها، حملات سايبري عليه وزارتخانه ها و مراکز رسمي و همچنين شرکت هاي سعودي تشديد شده است.چندي پيش نيز گروهي، پايگاه اينترنتي روزنامه سعودي "عکاظ" را هک کرده بودند.سال گذشته نيز و در پي حملات سايبري عليه پايگاههاي اينترنتي عربستان سعودي، وب سايت وزارت کشور سعودي هک شد.به گزارش العربيه، در پي اين حملات وزير اطلاع رساني عربستان سعودي اعلام کرده بود که هک کردن سايت هاي دولتي به معناي تجاوز به امنيت کشور است و عاملان آن به اشد مجازات محکوم خواهند شد.



منبع: جام نیوز