"محمد خونچمن" دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی، از روز پنجشنبه، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات می‌شود.

گروه سیاسی مشرق - احمد حکیمی‌پور با بیان اینکه مجوز برگزاری همایش سراسری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در روز پنج‌شنبه 25 دی اخذ شده، گفت: "محمد خونچمن" دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی، از روز پنجشنبه، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات می‌شود.

رئیس فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: روز همایش دوره ریاست من بر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به پایان می‌رسد و این مسؤولیت تحویل رئیس جدید می‌شود و در واقع برگزاری همایش آخرین برنامه شورا در زمان ریاست من است.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره نحوه انتخاب هیئت رئیسه شورا یادآور شد: دبیران کل تشکل‌های عضو شورا به ترتیب ریاست مجموعه را در یک دوره سه‌ماهه برعهده می‌گیرند و رئیس دوره بعدی نیز نایب رئیس خواهد شد.


محمد خونچمن
حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران یادآور شد: بر همین اساس، "محمد خونچمن" دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات می‌شود و "فرج کمیجانی" دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، نایب رئیس او در دوره بعد خواهد بود. خانم "ژاله فرامرزيان" دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران زن ایران نیز تا پایان دوره یک‌ساله از زمان انتخابش دبیر می‌ماند.

این در حالی است که در پی اعلام زمان برگزاری همایش اصلاح‌طلبان و طرح موضوع دعوت از حجت‌الاسلام والمسلمین "ناطق نوری" برای سخنرانی در این همایش، دفتر این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، این موضوع را از ریشه تکذیب کرده است.

یک عضو دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری گفته بود: برای این مراسم نه با شخص آقای ناطق نوری و نه دفتر ایشان تماسی گرفته نشده و دراین باره هیچ دعوت‌نامه‌ای نیز برای حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری ارسال نشده و ایشان نیز هیچ قولی در این باره نداده‌اند.

این در حالی است که خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، امروز تصویر دعوت‌نامه ارسالی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای علی‌اکبر ناطق نوری برای ایراد سخنرانی در همایش سراسری اصلاح‌طلبان در روز پنجشنبه را منتشر کرده است.





منبع: مثلث