کد خبر 379772
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

واژگونی و آتش‌سوزی خودروی هندا در اتوبان بابایی ۲ کشته برجا گذاشت.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ حسن عابدی با اعلام خبر بروز یک حادثه آتش‌سوزی و فوت 2 سرنشین یک خودروی سواری هندا به دنبال واژگونی آن اظهار داشت: این سانحه در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی و مقابل دانشگاه اما حسین رخ داد که طی آن یک دستگاه سواری هندا با 5 سرنشین واژگون شد.

وی ادامه داد: در ادامه این سانحه و پس از واژگونی خودرو، سواری هندا به دلیل نشت بنزین آتش گرفت و متأسفانه از 5 سرنشین آن دو نفر جان باختند. بقیه سرنشینان هم موفق شدند خود را از خودرو خارج کنند.



عابدی با تأکید بر اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: طبق کارشناسی‌های اولیه انجام شده این خودرو، دارای سرعت زیادی نبوده و طبق نظرات اولیه پس از واژگونی این خودرو، نقص در سیستم برق‌رسانی و نشت بنزین، باعث آتش‌سوزی آن شده است.

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم