SpeedUp My PC یک برنامه فوق العاده برای افزایش سرعت رایانه است و با استفاده از آن می توانید ویندوز رایانه تان را بهینه کنید.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که از سرعت ویندوز و به ویژه کارایی آن ناراضی هستید، باید به شما نرم افزار SpeedUp My PC را پیشنهاد کرد، برنامه با شناسایی نرم افزارهای حجیم و پر مصرف آن ها را بهینه سازی می کند و کمک می کند تا فضای رم رایانه شما به صورت محسوسی افزایش یابد.


در ضمن برنامه یک آنالیزگر قدرتمند برای بررسی و ارائه نمودار از قسمت های مختلف نرم افزاری رایانه است و از اطلاعات ارائه شده توسط آن می توانید برای مدیریت هر چه بهتر رایانه استفاده کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: شناسایی فایل های اضافی در هنگام نصب نرم افزارها، رابط بصری زیبا و آسان، ارائه اطلاعات دقیق از برنامه های موجود و ... اشاره کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.