کد خبر 319559
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: بالاترین سرمایه نیروی انتظامی، اعتماد مردم و همراهی آنها در تحقق نظم و امنیت پایدار است .

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار ˈحسین اشتریˈ روز پنجشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی استان یزد در محل ستاد فرماندهی این استان افزود: امنیت موجود در کشور مدیون مشارکت مردم و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی اضافه کرد: بر اساس شاخص های امنیتی که در سطح کشور رصد می کنیم، وضعیت امنیتی، بسیار خوب است ولی به این حد نیز قانع نیستیم .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت بحرانی در کشورهای پیرامون ایران تصریح کرد: وجود آرامش و امنیت در کشورمان بدلیل درایت مقام معظم رهبری و همراهی مردم با نیروی انتظامی است.

اشتری گفت: افتخار ما در نیروی انتظامی آن است که بتوانیم روز به روز امنیت و آرامش را برای تعالی مردم و جامعه افزایش دهیم .

وی افزود: مبارزه با سارقان، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، انجام طرحهای مختلف امنیت اخلاقی و اجتماعی و کاهش حوادث جاده ای و جرائم از اولویت های امسال ماست .

جانشین ناجا با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیگیری مطالبات معظم له و تلاش برای جلب مشارکت مردم در تامین امنیت و آرامش تاکید کرد .

اشتری، موقعیت جغرافیایی یزد، مهاجرپذیر بودن ، حضور گردشگران و مسائل جاده ای را از زمینه های ایجاد برخی معضلات در این خطه دانست که باید با برنامه ریزی و هماهنگی به فرصت تبدیل شود .

در این آیین با قدردانی از سردار سرتیپ پاسدار ˈمنوچهر امان اللهیˈ، سرهنگ ˈایرج کاکاوندˈ بعنوان فرمانده جدید انتظامی استان یزد معرفی شد.