کد خبر 277365
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۵

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در جریان نخستین سفر استانی دولت یازدهم و در دیدار با نخبگان و فرهیختگان خوزستانی اظهار داشت: آنچه دولتمردان را به مسیر نادرست می‌برد فشار مطالبات است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در جریان نخستین سفر استانی دولت یازدهم و در دیدار با نخبگان و فرهیختگان خوزستانی اظهار داشت: آنچه دولتمردان را به مسیر نادرست می‌برد فشار مطالبات است.

وی تاکید کرد: همواره گفته‌ایم تشکلهای صنفی و تخصصی می‌توانند بهترین یاری دهنده دولت باشند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: نخبگان می‌توانند بهترین واسطه بین مردم و دولت باشند.

روحانی با بیان اینکه هیچ کس در این کشور و جامعه نمی تواند ادعا کند تصمیمات و برنامه هایش هیچ نقصی ندارد تصریح کرد: همه دچار خطا و اشتباهیم و خرد جمعی می تواند ما را نجات دهد.

رئیس‌جمهور با اشاره به سد گتوند اظهار داشت: اگر نخبگان بودند و انتقاد آزاد بود مشکلی به نام سد گتوند نداشتیم،دستور می‌دهیم دولت جدید مشکل سد گتوند را برطرف کند.

وی با اعلام این خبر که ظرف مدت 3 سال آب را برای زمینهای کشاورزی آماده می‌کنیم گفت:‌احتمالا هفته آینده آب آشامیدنی اهواز متصل می‌شود و مردم از آب با کیفیت برخوردار می‌شوند.

روحانی با تاکید بر این مطلب که سیاست داخلی از سیاست خارجی مشکل‌تر است اظهار داشت: خط کشی‌های موجود سیاسی و قومی را قبول ندارم و به تمامی قول‌هایی که در ایام انتخابات داده ام پایبندم.

فارس