کد خبر 270650
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱

روز دوم از پیکارهای انتخابی المپیک در منچستر با ثبت دو پیروزی و دو شکست برای نمایندگان کشورمان آغاز شد.

به گزارش مشرق و به نقل از مهر، نخستين مرحله از مسابقات جايزه بزرگ و كسب سهميه المپيك 2016 برزيل روز گذشته به میزبانی انگلستان در منچستر آغاز شد که تاجیک و مردانی دو نماینده ایران از گردونه مسابقات حذف شدند. امروز تکواندوکاران دو وزن 58-کیلوگرم و 80- کیلوگرم به میدان رفتند که حاصل تلاش نمایندگان ایران در مرحله نخست بازیها دو شکست و دو پیروزی بود.

در وزن 58- کیلوگرم هادي مستعان نایب قهرمان سال 2013جهان در گام اول "احمد نبیل" از اندونزی را 8 بر7 شکست داد و به دور دوم راه يافت. وی در این مرحله باید با برنده مصر و استرالیا پیکار کند. در همین وزن ميثم باقري دارنده دو نشان برنز جهان در سالهای 2009 و 2011  در پیکار با 12 بر 3 نتیجه را به "بروکس دومینگ" از انگلیس واگذار کرد و حذف شد.

فرزاد عبداللهی در وزن 80- کیلوگرم دور نخست 4 بر 2 مقابل  "سیدو گرانه" از ساحل عاج صاحب پیروزی شد و راهی دور دوم شد. وی در مرحله بعدی با برنده دیدار مکزیک و روسیه پیکار می کند.در همین وزن علیرضا نصر آزادانی با "حسن نبیل" از اردن پیکار کرد و در راند طلایی نتیجه را به حریف واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش مشرق، دیروز هم در روز نخست تکواندوکاران وزن 80+ کیلوگرم به دیدار رقبای خود رفتند و هر دو نماینده ایران یعنی سجاد مردانی و حسین تاجیک با شکست مقابل رقبای خود از گردونه مسابقات کنار رفتند.