کد خبر 203389
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶

سخنگوي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور از ثبت نخستين وقف در سال 92 خبرداد و افزود: نيت واقف در اين وقف جديد در نوع خود مثال زدني است.

به گزارش ویژه نامه نوروزی مشرق، حسن ربيعي گفت: همزمان با لحظه تحویل سال حاج امراله کمکی یک باب ساختمان در شهر لردگان واقع در استان چهار محال و بختیاری به ارزش 100 ميليون تومان را وقف دفاع فکری و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران كرد.

وی با ارائه آخرين گزارش از طرح آرامش بهاري در امامزاده هاي كشور گفت: از 29 اسفند تا پايان تعطيلات نوروزي حدود 2200 امامزاده كشور ميزبان مسافران نوروزي هستند. یکی از برنامه هایی که تا کنون با استقبال خوب مردم ، زائران، مسافران نوروزی روبرو شده خیمه های معرفت است که امسال این برنامه های فرهنگی در 267 بقعه متبرکه همراه با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، آموزشی، تبلیغی و مشاوره ای پذیرای عموم مردم، علاقمندان و به ویژه جوانان و نوجوانان بوده است.

همچنین 659 مبلغ به صورت تخصصی و 300 مبلغ نيز از حوزه علميه قم در قالب طرح آرامش بهاری به نقاط مختلف كشور اعزام شده اند و هزار و 31 مبلغ بومی و 592 روحانی مستقر نيز آماده پاسخگويی به سئوالات هموطنان در قالب طرح آرامش بهاری هستند.