کد خبر 1821611
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش مشرق، کانل تلگرامی شید تی وی به نقل از مار اسپینار نماینده مجلس مادرید و سیاستمدار اسپانیایی نوشت:

"خانم آیوسو، کدام زنان ایرانی باید از ترامپ تشکر کنند؟ آیا مادرانِ آن ۱۶۰ دختری که در مدرسه به قتل رسیدند، باید سپاسگزارِ عاملانِ این کشتار باشند؟

کشتار به نام حقوق بشر، اقدام شایسته نیست؛ عین شرارت است"





*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.