به گزارش مشرق، ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت:

به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار می‌دهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

دیدید که پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای‌تان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد.

قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است.

تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از آمریکاست.