کد خبر 1821257
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۹:۲۰

ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر با تجاوز به نوار غزه، آتش‌بس را نقض کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه نقض آتش بس در نوار غزه، سه فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

صهیونیستهای متجاوز بار دیگر آتش بس در نوار غزه را نقض کردند.

طی تجاوز جدید رژیم صهیونیستی یک خودرو در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه هدف قرار گرفت که دستکم سه شهروند به شهادت رسیدند.

صهیونیستها پیش از این مناطق شمال نوار غزه را با پهپاد هدف قرار داده بودند.