به گزارش مشرق، محمد کلهر فعال رسانه در توئیتر نوشت:
یک خانه قاجاری در تهران هست با سابقه یک قرن برگزاری روضه و به «حسینیه سیدها» شناخته میشه.
مشهوره که امام زمان به آنجا تشریف فرما شده.
هر سال از اول تا ۱۲ محرم، از ۷ صبح تا ۱۲ ظهر مجلس روضه برقراره و نه فقط خانه سیدها که تمام خانههای کناری هم درهایشان بازه و میزبان عزاداران هستن.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.