کد خبر 1820728
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۷:۰۲

رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، دقایقی قبل به تهران بازگشت.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، دقایقی قبل به تهران بازگشت.

ایران و عمان در بیانیه‌ای مشترک، بر تداوم همکاری برای حفظ امنیت و آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز تأکید کردند و از توافق برای ادامه گفت‌وگوها درباره مدیریت آینده ناوبری در این گذرگاه راهبردی خبر دادند.